HTML

Macskák,cicák

Én nagyon szeretem a cicákat és oda vagyok értük ezért írok róluk blogot. A cicám volt a mindenem amíg meg nem halt utána jó pár hónap kellet mire bele törődtem hogy meghalt.Szerintem a cicákat csak szeretni lehet,és csak remélni tudom hogy mindenki így gondolja.

Friss topikok

Linkblog

A macska játék

2011.06.15. 23:52 Kiss Anna Katalin

 A macska játékon nem a műanyag játékokat értem hanem mint mondjuk az embereknek a fogócska.Ugyan olyan a macskáknak a kergetős játék és az hogy a reggeli tejes müzlimet meg akarja enni.    :)     :D     ;)     :P

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://macscica.blog.hu/api/trackback/id/tr862987733

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása