HTML

Macskák,cicák

Én nagyon szeretem a cicákat és oda vagyok értük ezért írok róluk blogot. A cicám volt a mindenem amíg meg nem halt utána jó pár hónap kellet mire bele törődtem hogy meghalt.Szerintem a cicákat csak szeretni lehet,és csak remélni tudom hogy mindenki így gondolja.

Friss topikok

Linkblog

Kutyák és a macskák közötti viszony

2011.06.15. 20:59 Kiss Anna Katalin

 Egyáltalán nem igaz hogy a macskák és a kutyák ős régi ellenségek,van olyan mikor a legjobb barátok.A viszony a macskák és a kutyák közt van amikor jó van amikor rossz.          :)       :D             ;)              :P

Szólj hozzá!

Címkék: cilicica

A bejegyzés trackback címe:

https://macscica.blog.hu/api/trackback/id/tr132987215

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása